Moja košarica ( )

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Trgovina www.studioanvina.si je spletna trgovina, ki prodaja metrsko blago, šivalne stroje, tekstilne izdelke in modne dodatke. Splošni pogoji spletne trgovine studioanvina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 177/20) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino studioanvina upravlja podjetje ANVINA d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika, matična številka: 5830141000, davčna številka: SI21546177.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine studioanvina.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino studioanvina.si in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. Dostopnost informacij

    Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)
  • kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-naslov, telefon)
  • lastnosti artiklov (barva, širina, cena, merska enota, sestava, vzdrževanje)
  • način in rok dostave artiklov
  • informacije o načinu plačila
  • informacije o odstopu od pogodbe

Trgovina studioanvina.si se ne zavezuje za popolnost in pravilnost podatkov na spletni strani www.studioanvina.si, niti se ne zavezuje za popolnost in pravilnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. Pri teži in širini materiala je možno odstopanje do +/- 5 % od podane vrednosti. Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv. Navedene barve pri filtru "Izberite barvo" so vnesene po barvni lestvici in ne pomenijo iste barve ampak so uporabniku na voljo kot izhodišče pri iskanju.

3. Vrste uporabnikov

Za nakup na spletni strani studioanvina.si registracija ni potrebna. Registrirani uporabniki lahko shranjujejo artikle v mapo Priljubljeno in Košarica. Pred potrditvijo nakupa je za registrirane uporabnike potrebna prijava, za neregistrirane pa je potrebno vnesti podatke za izvedbo naročila.

4. Cene

Cene izdelkov so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV ter veljajo samo za slovenski trg. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila (6.). Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Pridružujemo si pravico do napake pri objavi cene. V primeru napačne objave cene, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo studioanvina.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

5. Naročilo

Trgovina studioanvina.si se ne obvezuje, da so vsi artikli, prikazani na spletni strani na zalogi. V spletni trgovini studioanvina.si se artikli prodajajo na meter (metrsko blago) ali kos (šivalni stroji, modni dodatki in artikli iz Kolekcije Anvina). Najmanjša količina nakupa za metrsko blago na spletu je 0,5 m, razen za blago z raportom za katere v obrazec za nakup ni možno vnesti manjše enote kot je velikost raporta. Kupoprodajna pogodba med trgovino studioanvina.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina studioanvina.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino studioanvina.si kot za kupca.

Naročilo blaga je možno tudi preko e-pošte lidija@anvina.si ali telefonske številke 01/750 7272 med 8. in 19. uro razen sobote in nedelje. Če naročenega blaga, prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.

6. Načini plačila

    Trgovina studioanvina.si omogoča naslednje načine plačila za nakupe znotraj Slovenije:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro)
  • z nakazilom na transakcijski račun NLB d.d.: SI56 0202 7002 0097 339 po ponudbi/predračunu

Za nakupe v drugih državah članicah EU velja plačilo po predračunu.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine studioanvina.si

7. Nakupna pogodba - račun

Nakupna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju ANVINA d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova lidija@anvina.si.

Kupec prejme račun za naročene artikle skupaj z naročenimi artikli v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Pregled naročil je možen v uporabniškem profilu kupca na spletni strani www.studioanvina.si.

8. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v koraku registracije vnesete ID za DDV ter naziv podjetja. Ob vnosu ID za DDV in naziva podjetja, pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih pogojev iz točke 11. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.studioanvina.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

    Trgovina svetmetraze.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro)
  • z nakazilom na transakcijski račun NLB d.d.: SI56 0202 7002 0097 339 po ponudbi/predračunu

9. Pravica do odstopa pogodbe na daljavo

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: lidija@anvina.si Obrazec za vračilo blaga je na voljo v PDF obliki na povezavi: Obrazec za vračilo blaga. Svoj obrazec za vračilo izdelka skupaj z izdelkom pošljite na naslov: ANVINA d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika. Blago pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko blago zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 01 750 7272. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Ne sprejemamo paketov z odkupnino.

POZOR: blago, ki se prodaja na meter in se stranki odreže po naročilu (metrsko blago) v primeru spletnega naročila spada v 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot, tj. blago, "ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam", zato odstop od pogodbe na daljavo pri nakupu tovrstnega blaga ni mogoč. Pravica do odstopa od pogodbe na daljavo ne velja za spletna naročila, prevzeta in plačana v prodajalni.

10. Garancija

ANVINA d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika, za pridobitev informacije.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

11. Reklamacija

Svetujemo, da blago takoj ob prejemu pregledate. Reklamacije upoštevamo za nerazrezano blago s predloženim računom. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila. V primeru obstoja napake na blago oz. nepravilnosti pri opravljeni storitvi, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v poslovalnico, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Če se artikel po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira, ga sprejmemo in napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. V primeru, če strokovna oseba ugotovi napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi), plača stroške analize kupec, sam po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu upravičena, plača stroške analize prodajalec. Prodajalec odgovarja za skrite napake artikla, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja. Prodajalec tudi ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek.

V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Artikle lahko kupec prevzame v trgovini Anvina d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika v roku 3 mesecev.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri podjetju Pošta Slovenije ali GLS - General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o. in nas o reklamaciji obvestiti na lidija@anvina.si PDF dokument za reklamacijski zapisnik: Reklamacijski zapisnik.

12. Dostava in poštnina

Čas dostave od prejetega naročila je 1 - 3 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu. Za nakupe pod 50 EUR pri plačilu z nakazilom na TRR, plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Dinners, BA Maestro) je strošek pošiljanja 3 EUR. Dostavlja Pošta Slovenije ali GLS. Za nakupe nad 50 EUR je poštnina brezplačna. Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini studioanvina.si. Dodatnih stroškov pošiljanja kurirju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.

13. Varnost

Trgovina studioanvina.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Varnost kartičnega poslovanja zagotavlja sistem SIX PAYMENT SERVICES (Europa) S.A. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vsi prenosi so kodirani. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja ANVINA d.o.o.

15. Varovanje osebnih podatkov

?

17. Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.studioanvina.si med kupcem in ANVINA d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče na Vrhniki. Izvensodno reševanje potrošniških sporov – skladno z zakonskimi normativi podjetje Anvina d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Studioanvina.si, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): POVEZAVA.

18. Podatki o podjetju

Naziv: ANVINA d.o.o.
Naslov: Anvina d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika
Spletna stran: www.studioanvina.si
E-pošta: lidija@anvina.si
Telefon: 01 750 7272
Identifikacijska številka za DDV: SI21546177
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 5830141000
Šifra registriranega vložka: 061/12512900
Transakcijski račun NLB d.d.: SI56 0202 7002 0097 339

Ko ne veste, ko vas zanima, ko bi radi ….

pokličite 01 750 72 72 ali nam pišite!
Veseli nas, da vam lahko pomagamo z odgovorom ali nasvetom.

Ste profesionalni kreator ali šivilja in želite sodelovati z nami?